Opleidingsorkest in het nieuw

Assendelft – Het opleidingsorkest van het Saens Harmonie Orkest heeft onlangs nieuwe poloshirts gekregen. De voorzitter van de muziekvereniging, Nico van Diepen, heeft de shirts gesponsord. Hij is trots op ‘zijn’ orkest en wil daarom graag dat de spelers goed voor de dag komen. Niet alleen muzikaal, maar ook qua kleding.

Het opleidingsorkest gaat de nieuwe uniforme kleding op zaterdag 31 maart inwijden. Die dag spelen de muzikanten onder leiding van dirigent Wendy Prins op een festival in Heiloo. Het orkest heeft ruim twintig leerlingen waaronder ook volwassenen.

Omdat samen muziek maken leuk is, kan het opleidingsorkest altijd nieuwe leden gebruiken. Dat geldt ook voor het groot orkest, met uitzondering van de fluitsectie. De repetitieavond is op dinsdag, vanaf 19.00 uur voor het opleidingsorkest en vanaf 20.00 uur voor het groot orkest in het clubgebouw aan de Dorpsstraat in Assendelft.

Wie zin heeft om mee te spelen kan contact opnemen met Alice Boerwinkel, via e-mail naar aliceboerwinkel@planet.nl of telefonisch via 075-6215000.